:: Majlis Berbuka Puasa ::

Assalammualaikum
Alhamdulillah, segala perancangan yang abg buat dapat dijalankan dengan sempurna. Memang dari dulu lagi abg berhajat ingin mengumpulkan kita semua pada suatu majlis. Akhirnya berjaya juga. So, pada 29 Ogos 2009, satu majlis berbuka puasa telah diadakan di Orchid Hotel, Lumut. Tujuan majlis ini adalah untuk mengumpulkan ahli2 1D Boyz disamping mengeratkan hubungan siratulrahim sesama kita.
So, kami bertolak ke hotel tersebut pada pukul 7.05 pm dengan dua buah kenderaan. Sebaik saja tiba disana, kami terus saja berbuka puasa. Juadah yang dihidangkan tidak lah banyak seperti hotel 5 bintang, tapi masakan nya sedap dan istimewa. Antara juadahnya ialah: nasi, ayam goreng, rendang daging, udang, tomyam, kuih-muih, buah-buahan dan banyak lagi. Selesai saja berbuka, kami solat Maghrib di bilik yang disediakan. Selepas solat, ade yang sambung makan atau minum. Sebelum pulang, kami bergambar beramai-ramai di depan hotel. Ini adalah antara beberapa gambar-gambar menarik semasa majlis ini:
-
 
 

Ucapan ribuan terima kasih kepada semua yang dapat hadir & menjayakan majlis ini. Semoga majlis ini akan dapat kita jalankan pada masa yang akan datang.

Wassalam...
Thanks to bob serta am & dinand yg tolong abg jayakan majlis ini...
Thanks too to pakcik Gapar coz sudi bg pinjam unser beliau... 
Gambar lain pd majlis ni blh ambk kt abg atau pun kt bob...

0 Ulasan & Pandangan:

Powered by Blogger.